izzatio moleyy :D

My photo
single ;) 2 cekal Smkbrp

20 January 2010

kelab fotografi dan panorama :)

weh weh , sbnrye mls dtg skola rini dan esok .
but terpaksa !
haha.
then 2 period last .
ade mesyuarat agung
aku , amiza , qis ,
alia , tasha , nina ,
aida , dalila , ani !
masuk kelb tuh :)
then pemilihan .
aku senyap
pastu cdgkan tasha , alia
nina suruh kot ,
sorry2.
then ade bdk pilih amiza :)
amiza plak pilih aku :(
haha.
then , kne pegy dpn .
tch jessica suh ckp sorg2
kat dpn .
mule mule izzaz
then arif,
then amiza,
then, sherra
then aku :
aku : hello , my name nur izzati bt. ms
aku:from class 2 cekal
tch: just that?
aku : yes
then, plak
pastu ckgu nk undi.
ktorg pndg blkg ,
aku gan tasha borak2 plak
KAMI BORAK
aku: weh cam ne ni
tasha: tuh ah aku takot gak
aku: haha, gerenti aku ta de org sokong :L
tasha: tuh ah , aku hrp2 ta nak jady
aku: haha, gerenti kau jady !
tasha: ta nak la :P
haha . tasha aku bantai kot ayat gaga.
then, iezaz jady pengerusi
tasha , naib peng
ariff , su. amiza setiausaha su
aku , wakil form two.
sheera bendahari .
haha . ta ble bla :P
woot woot best jumpe D
haha.

No comments:

Post a Comment